tisdag 2 december 2014

1+1 =3

idag på mitt jobb fick jag frågan om penninsamlingen fortsätter eller hur kan jag nu bidra till projektet?

så klart fortsätter insamling av blyertspennor, det är bland det häftigast jag varit med om...vi bad om 100 pennor och nu i slutet av november har över 1200 pennor funnit sin väg över europa söderut mellanlandar i sydafrika för omlastning och tillslut kommer de nå Gwanda / Bulawayo / Zimbabwe. Mr Jacson har redan berättat för barnen att det är blyertspennor på väg så nu kommer alla som vill ha en egen penna!
jag är lätt rörd och jag blir stolt över att vi alla på olika sätt bidrar till demokrati i världen att barn kan skriva sina examensprov och vara delaktiga i världen och bidra med sina kunskaper och erfarenheter!

önskar er alla allt gott! karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar